Zwroty i reklamacje

Zwroty
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zamówione produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez jakichkolwiek śladów użytkowania. Prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@artvibes.pl i podanie informacji o chęci zwrotu towaru. W odpowiedzi wyślemy Ci instrukcję wraz z formularzem zwrotu. Możesz również pobrać formularz samodzielnie:
link do pobrania - Formularz zwrotu

Zwracany produkt prześlij na adres:
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx

Zwrot towaru realizowany jest na Twój koszt, nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysłany w sposób chroniący go przed zniszczeniem (tuby, pudełka, wypełnienia). W przypadku niespełnienia tych warunków, zwrot produktu może zostać nieprzyjęty.

Jeśli towar nie został uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym – poinformujemy Cię o pozytywnym rozstrzygnięciu i dokonamy zwrotu pieniędzy do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje
Zniszczone opakowanie
Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przy­padku, gdy opa­ko­wa­nie prze­syłki nosi ślady uszko­dze­nia należy nie przyj­mo­wać prze­syłki i w obec­no­ści kuriera spo­rzą­dzić pro­to­kół szkód oraz skon­tak­to­wać się z obsługą sklepu. Pro­to­kół powi­nien zawie­rać: datę, godzinę dostawy oraz opis szkód. Spraw­dze­nie prze­syłki przy odbio­rze jest nie­zbęd­nym warun­kiem uwzględ­nie­nia ewen­tu­al­nych rosz­czeń z tytułu utraty lub uszko­dze­nia prze­syłki w trans­por­cie.

Wady fabryczne
Jeżeli towar jest fabrycz­nie uszko­dzony lub nie­zgodny z opi­sem pro­simy o zło­że­nie rekla­ma­cji i przesłanie jej pocztą elektroniczną na adres kontakt@artvibes.pl
Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji, z szczegółowym opisem przyczyn reklamacji produktu, wybraniem preferowanej metody rekompensaty, oraz podaniem adresu zwrotnego.
link do pobrania - Formularz zgłoszenia reklamacji
Wyślij nam produkt z wadami. Po otrzymaniu przesyłki, w terminie 14 dni, skontaktujemy się z Tobą drogą elektroniczną, aby poinformować o wyniku procedury reklamacyjnej. W sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w przeciągu 7 dni roboczych od decyzji, wymienimy wadliwy produkt na nowy, wolny od wad, lub zwrócimy wartość towaru.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W przypadku zwrotu środków, wykorzystamy tę samą metodę płatności, co przy pierwotnym zakupie.

Reklamowany produkt prześlij na adres:
XXX

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@artvibes.pl